FEST!

Fan vilket drag det var i går! Bara sååå kul lixom. Blev fett sent också. Funderade på om det ens var värt att lägga sig. Tänkte sen på skönhetssömnen, ni vet. Men ni har ju sett mig, klarar mig lätt utan!! Fick höra det igår typ hela tiden. Nästan så att det blev lite tjatit! Alla behöver ju inte säga det hela tiden!!! Jag vet att jag är hetast!

I alla fall träffade en typ as cool kille måste jag säga, och det kan man inte säga ofta. Så det blev lite action då, så klart! Men sen dissade jag honom, får ju inte verka slampig lixom. men vet att han kommer ringa snart. Det gör ju alla menar jag.

Outfitten var igår i alla fall en svart skit snygg tubklänning från tiffanys (har ju connections) och ett par heels med nitar på. Håret var lockat och perfekt som vanligt. Hade ett par tunna svarta strumpbyxor till och last but not least pärl- och nit-armband. Ja, jag vet alla vill vara mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0