Catfight

Jag är bara sååååååååå jävla fucking MAD nu asså!
FettoSara anföll mig idag på lunchen! Jävla bitch!! föreställ er ett berg av fett kommer flygand emot dig med knytna knytnävar. Så kändes det att ha fettoSara efter sig. Det gick verkligen inte att försvara sig. knytnävarna försvann in mellan hennes valvalkarna. Medan hennes fläskiga shrek händer når typ två varrv runt min skalle. Det var som att sätta in en mus (med brutna bakben) i ringen mot en beväpnad flodhäst. Typ så ojämt var det.
Och så jävla pinsamt också!!! Typ HELA skolan stog runt och titta och skrattade! Förhoppningsvis åt fläskis och hennes skor (som bara var så 2009 btw). Valrossen lyckades dessutom ta med sig halva mitt löshår, som faktiskt kostade mer än hela hennes outfit. och den är inte billig kan jag lova! För att täcka hela hennes kropp måste du ju typ köpa upp hela tygaffären elr nått!!
Jag är typ helt förstörd nu, ser typ ut som en avatargubbe efter alla blåmärken!! Så jävla pist nu alltså!! Tänker iaf inte dra till skolan något mer den här veckan. Vill ju inte riskera att resten av löshåret ryker...

xoxo A pist off Raspberry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0