Pojkvän??

Hej.

Mina blåmärken har nu skiftat från blå till lila, från lila till grön och nu från grön till gul. De går nu iaf att täcka med fondation. Jag säger bá: ÄNTLIGEN!

Hämden kommer. Kanske inte idag och inte imorgon, men den kommer...

iaf, över till något heeelt annat. Jag har kommit fram till att det kanske är dags att skaffa sig en pojkvän. Jag vet vad ni tänker: "är hon helt psych?", men jag kan förklara.

1.  Varje gång du är sugen så finns det någon där (utan att du klassas som hora)
2.  Du har typ en egen slav (i och för sig, jag har ju Matilda)
3.  Få massa presenter hela tiden (fast det får ju jag av alla boysen ändå)
4.  Du kan sluta tänka på hur du ser ut (inte för att jag behöver det ändå, jag är ju naturligt snygg!)
5.  Du kan åka på partripper (om man gillar sånt)
6.  Du kan ha kul på allahjärtansdag (utan att någon blir sur på dig när det visade sig att det var hennes pojkvän)

Äh, va fan! Det här är ju sickt. Jag får ju inget som jag inte redan har. Skit samma om man verkar slampig!! Vad ska jag göra? Boysen vill ha mig ;)

Om du inte redan har en skaffa en inte och ifall du redan har en dumpa jäveln!! Singel är sååå bara den nya grejen!

xoxo Raspberry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0