Fet Sara!!

Hej alla läsare, raspberry here.
Kom nyss hem från skolan. Har varit en sån pain som vanligt då. men vem bryr sig? Inte jag i alla fall...  Haft ännu en av mina ChristinaLugndagar. Fucking hair! Ibland får man bara såån lust att klippa av allt ihop, men hår som mitt (ivanliga fall) är bara för hett för att slösa på damputbrott. Jag menar har typ jag har äkta shampooreklam håret juh! värsta Nicole Richie håret ;)
Nu blir det i alla fall fika på stan med snyggingarna (nästan lika snygga som mig) haha. lär ju bara bli en latte, måste ju passa sig för the calories. vill ju inte bli fat lixom (och Sara läste du inte förra inlägget? du borde kanske också skippa chokladbollen!!!)

Håll ögonen öppna, för du vet aldrig när jag kommer och snor din pojkvän xoxo Raspberry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0