våren...

Suck!!! Jag hatar:

Våren
allt slask under våren
Lukten av tinat hundbajs under våren
Alla som gillar våren
Det gula fula gräset under våren
Vårsolen som bländar mig
Vår solen som gör mig röd i hela ansiktet
Alla som äter glass i "det fina vårvädret"
alla som börjar använda sommar kläder när det är vår (Det är kallt!!!!!)
Alla köper nya solbrillor så fort det blir vår
Alla som älskar våren
De som solar på balkongen så fort våren kommer
Tussilago (jävla vårtecken!)
Alla som påstår att valborg är för att fira våren, när alla vet att det är för att man får elda utan att bli tagen för pyrroman!!
Alla som tycker illa om mitt inlägg
Alla som älskar jävla vår vitsippor
Alla som älskar att snön smälter nu när det är vår
Alla som köper bikini så fort det blir vår

men fy fan vad jag hatar 9:e mars!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0